2012. október 7., vasárnap

Facelift

Megint nagyon hosszú időre eltűntem, de nem ok nélkül. Halmozódó családi teendőim mellett (Hanna óvodás lett, Vilmos hetek óta betegeskedik) át kellett gondolnom tulajdonképpen mi a célom azzal, hogy blogot írok és a fióknak tervezek különféle gyerekszobákat. A választ a véletlen és egy barátnőm adta meg (akitől ezúton is elnézést kérek, hogy nem hívtam fel, de mea culpa, és ígérem Andi, jelentkezem!!!), aki az orrom alá dugta egy lakberendező suli hirdetését. És akkor, gondolkodás nélkül döntöttem: belevágok és nem félek többé azzá lenni, ami mindig is lenni szerettem volna. Szóval tegnap óta újra visszaültem a másik oldalra és rettentően élvezem, alig várom, hogy mindent megtanuljak a szakmáról, hogy ezentúl ne csak saját magamnak készítsek kollázsokat, hanem mindenkinek, aki tanácstalan, hogyan fogjon neki a gyerekszoba szebbé tételéhez.
Ezzel egy időben, úgy gondoltam a blogom is megérett egy kis átalakításra és amint látjátok, új, szebb, letisztultabb külsőt kapott. Rengeteg tervem és klassz posztom van, szóval érdemes hétköznaponként idelátogatni. Emellett pedig örömmel veszem (és nagyon köszönöm az eddigi kéréseket is!), ha megírjátok, milyen témákat látnátok itt szívesen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése