2012. augusztus 31., péntek

Három fiú, egy szoba

Áradoztam már erről a szobáról, amikor az emeletes ágyakat vettem górcső alá. Ma bemutatom az egészet, mert számomra is inspiráció volt, amikor Vili szobáját szépítgettem. A színek harmóniája, a stílusos dekor és nem utolsó sorban azok a bizonyos ágyak, amiket nem csak én imizek, de szerintem emberek ezrei, akik a neten megtalálták a róla készült képeket. A legszebb pedig az benne, hogy egy teljesen átlagos, négy gyerekes házaspár valósította meg az egészet, saját kezűleg, miután mindhárom fiúgyerekük kinőtte a rácsos ágyakat és elhatározták közös szobába költöztetik őket. Ezt a szobát a gyerkőcök leginkább alvásra használják, az anyuka elmondása alapján van egy külön játszó szobájuk, így a játékok nem itt vannak, ergo rumli sincs.


Az ágyakat acél kampókkal erősítették a falba és ugyan biztonságosak, a gyerekek csak bizonyos szabályok betartásával használhatják az ágyakat: ugrálni, vagy a szélére ülni tilos.



A többi bútor és kiegészítő átfestett Ikea, vagy bolhapiacon szerzett darab.



A falon az egyik kisfiú rajza a műalkotás.


A fali lámpák kültéri viharlámpák, melyeket szintén az apuka alakított át LED-es fényforrássá.

forrás

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése