2012. október 7., vasárnap

Párna projekt 3.0

Nagyon szeretek párnákat csinálni, egyrészt, mert a végeredmény látványos, másrészt pedig, mert szerintem értelmetlen kiadni 10-20 ezer forintot valamiért, ami házilag is elkészíthető a töredékéből. Régóta ácsingózom néhány fotónyomatos díszpárnára, de sajnos elég drágák. Ám, ha Mohamed nem megy a hegyhez, akkor a hegy megy Mohamedhez ;-) Az elkészítése nagyon egyszerű volt, csak egy sima felületű párnahuzatra (olyan kell, amin a matrica jól megtapad, tehát mondjuk a bársony, vagy a kötött anyag nem jó erre), vasalható fóliára, na meg egy képre volt szükség. 
Én rókát szerettem volna, méghozzá fekete-fehérben. Ez a kép volt a kiindulás:


De mivel ez a róka láthatóan nem fekete-fehér, egy képszerkesztő programmal kicsit megbuheráltam és ez lett belőle:



Aztán fogtam a vasalható matricát, rányomtattam a képet és a használati utasítás szerint felvasaltam a párnahuzatra. Voilá, a végeredmény:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése