2014. február 4., kedd

New York New York

New Yorkot az ember vagy utálja, vagy menthetetlenül beleszeret. Velem az utóbbi történt, bár a Nagy Alma nem adta könnyen magát, első utazásomon gyűlöltem, aztán másodszorra valami történt és én totálisan elvesztem benne. Mert sokszínű, folyton változó és mert gyönyörű. Amikor ott jártam, még nem voltak gyerekeim, de ha lettek volna, rengeteg játékot, tárgyat tudtam volna nekik hazahozni a városról, ami sosem alszik (azt hiszem a gyerekeim is jól éreznék benne magukat, egy ilyen jelző hallatán:-). Összegyűjtöttem a legszebbeket, hátha valaki épp oda készül...


Cities in a Bag | Little Gatherer
Cities in a bag építőjáték, Muji


Black limoEMPIRE STATE BUILDING WITH KING KONG
limuzinos és Empire State Building kötött párnák, Oeuf NYC


New York 8x10 / Nursery Decor, Art Poster, Typography Print, NYC, City Skyline, Giclee, Kids Room, Travel Theme, Map, Digital Print, Loft via Etsy
New York poszter, Etsy

The Original Teenage Fashion Model Barbie Doll is a reproduction of the very first #1 Ponytail Barbie from 1959, released in celebration of Barbie’s 50th anniversary. This is a reproduction of the Barbie Doll that was introduced at the New York Toy Fair on March 9, 1959.
az eredeti, első Barbie másolata, Mattel


New York City  Map for kids ©Tania Willis 'KidsGo! NYC Guide'
NY térkép gyerekeknek, Tania Willis Co.


New York for Kids: 25 Big Apple Sites to Color
NY City színező füzet, Dover Publications


Empire State Buliding, LEGO


Andy Warhol puzzle, MoMA



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése