2013. június 18., kedd

DIY rajztábla

Én nem az az anya vagyok, aki vígan megengedi, hogy a gyerekek kontrollálatlanul kiéljék alkotói vágyaikat a lakásban, éppen ezért bármennyire tetszik is, soha nem festeném le a falat táblafestékkel és soha nem engedném meg, hogy krétával rajzoljanak a szobában. Mert takarítsa a  krétaport, akinek két anyja van....Viszont a krétázás élményétől sem szeretném őket megfosztani. Hiszen krétával firkálni nagyon jó. Főleg, hogy két hónapja hever parlagon egy hatalmas doboz ajándékba kapott aszfaltkréta a spájzban. Így gondoltam egyet és kitaláltam, hogy az erkélyen lesz a művészet szentélye. Először méretre vágatott MDF lapot akartam lefesteni táblafestékkel, aztán kiderült a férjem szervált nekem egy kiszuperált iskolatáblát (néha van előnye, ha az ember pedagógus), ami pont 70X90-es volt, tehát tökéletesen passzolt a terasz rácsaihoz. Vettem egy 0,5 dl-es mágnesezhető fekete táblafestéket a hobbiboltban, ami takkra elég lett rá és ma reggel megkezdődött a móka.... Ja és természetesen a táblát bilincsekkel a rácshoz erősítjük majd, megelőzendő bármiféle balesetet. 


először kicsit bizalmatlanul ismerkedtünk az eszközzel...


aztán felbátorodtunk, de a harci fegyverünket (tollseprű, mi más?) minden esetre magunknál tartottuk


végül átadtuk magunkat az önfeledt mulatságnak



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése