2013. január 23., szerda

DIY aranybögre

Karácsony előtt rendeltem magamnak egy extraszupertuti, arannyal futtatott bögrét. Hála a Magyar Postának, a csomag soha nem érkezett meg (gondolom másnak is megtetszhetett, olyan szép volt) és ír nyoma sincs a rendszerükben. A gyártó nagyon kedvesen felajánlotta, hogy kedvezménnyel után rendelhetem, de én úgy döntöttem nem kockáztatok még egyszer....hanem kitaláltam valami sokkal jobbat: én fogom az aranyozott csészéimet elkészíteni. Vettem tehát az Ikeában pár sima 150 forintos bögrét (nem kár érte, ha elrontom), előkerestem az arany színű porcelánfestő tollamat (hobbiboltban kapható kb. egy ezresért és igen, én ennyire kattant vagyok, tartok ilyesmit itthon, just in case...) és hogy Hanna se unatkozzon, míg én pingálok, ő is kapott egy bögrét, meg egy fekete alkoholos filcet. 10 perc múlva ez lett belőle:






A porcelánfilc három nap alatt köt meg teljesen, addig semmit a kéznek, utána viszont mosogatógépben is elmosható, nem kopik le a festék.
És hogyan lett tartós Hanna bögréje? Az alkoholos filccel kipingált darabot betesszük a 100 fokos sütőbe úgy egy órára,így tudjuk véglegesíteni a mintát. (Persze ajánlatos ezeket kézzel mosogatni.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése