2012. december 3., hétfő

Öt perces adventi koszorú

Idén is összedobtam egy adventi koszorút és mivel nagyon kevés időm volt, tényleg kizárólag a pincében és a spájzban fellelt és régóta őrizgetett anyagokból készítettem. A lakás ünnepi színei a fehér, ezüst és az arany, ehhez próbáltam hangolni a stílust. 
A felhasznált anyagok:
  • hungarocell koszorú 
  • pamut csipkeszalag
  • 4 gyertya talppal
  • ajándékkötöző szalag
  • tobozok
Az elkészítés pedig 5 percemet vette igénybe, se ragasztó, se drót, se gombostű nem kellett hozzá. A csipkeszalagot szorosan körbetekertem a koszorún, beleszúrtam a gyertyatartókat, ráültettem a gyertyákat, átkötöttem őket a szalaggal és középen elrendeztem pár tobozt. Komolyan tovább tartott ezt most leírni, mint megcsinálni.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése