2012. november 20., kedd

Adventi naptár

Megint előbújt belőlem a DIY junkie (=barkács maca), és ugyan nem kifejezetten a gyerekszobába vág a téma, mégis úgy gondoltam megosztom itt, hátha más is kedvet kap egy kis ünnepi ráhangolódáshoz. Szó szerint évek óta készülök egy adventi naptár elkészítésre, de eddig valahogy mindig december elején kaptam észbe, akkor meg már késő volt nekiállni. Tudom, minek fáradni, beleölni pénzt, energiát, mikor lehet kapni száz félét, még a csokit is előre beleteszik, Norbi fanoknak Update verzióban is. DE, én egy olyan naptárat szerettem volna, amit évről évre elővehetünk és új ajándékokkal tölthetünk fel. Egy szó, mint száz, ez lett belőle:

Felhasznált anyagok:
  • 1 db Ikea képkeret
  • csomagolópapír (múlt évről)
  • 24 db facsipesz 
  • fehér akrilfesték 
  • etikett matrica (papírboltból)
  • arany színű filctoll (Spar)
  • ragasztó
  • csoki, bonbon, gumimaci és egyéb fincsi semmiségek









Az elkészítésben Hanna segített (adogatta a csipeszeket a ragasztásnál), Vilmos a távolból szurkolt egy Trabanttal a kezében és közben szétpakolta az egész lakást. A meglepiket természetesen akkor tettem bele, amikor Hanna oviban volt...
Ti csináltatok már adventi kalendáriumot? Ha igen, milyet? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése