2012. október 22., hétfő

Tehénbőr a gyerekszobában

Hát ezzel  a poszttal valószínűleg veszítek a népszerűségemből a vegák körében (és igen, én is voltam vega jó sokáig, és igen, én is nagyon szeretem a bocikat élve ), de sajnos az agancsok mellett a tehénbőrökhöz is közeli, megmagyarázhatatlan barátság fűz. És most nem haza beszélek, mert a nappalinkban is fekszik egy példány, hanem, mert tényleg sokkal több előnyét tapasztalom, mint amennyire sokan hülyeségnek tartják. Nagyon jó rajta üldögélni, mert semmivel sem hidegebb, mint egy sima szőnyeg. Könnyen tisztítható, gyakorlatilag minden folyadék lepereg róla (én már löttyentettem ki rá kávét és simán egy papírtörlővel letöröltem, mintha nem is lett volna) és csak ki kell rázni, minden porcica, szösz eltűnik. Szóval, ha elég jó egy nappaliba, akkor miért ne lehetne jó a gyerekszobába is? Persze aki nem bírja az ilyesmit, annak marad a hagyományos láb alá való. 








Forrás: ismeretlen, Pinterest

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése