2012. augusztus 28., kedd

Emeletes ágyak

Hosszú nyári szünet után ismét a való világban, feltöltődve, ötletekkel tele, izgatottan várom az őszt. Sok embernek a szeptember az elmúlás, a rossz idő kezdete, de nekem inkább az újrakezdés lehetősége. Sok-sok tervem van még az év hátralévő részére a gyerekszobák terén is, amiket itt a blogon szeretnék megosztani veletek és remélem ti is érdekesnek találjátok majd őket.

Kis családunkban egyre aktuálisabbá válik a kérdés: összeköltöztessük a gyerekeket közös szobába vagy sem? A dolgozó legyen ismét dolgozó, vagy legyen inkább játszó, később tanulószoba is? De hogy férne el két ágy? Legyen emeletes? Ha a közös tér mellett döntünk, a jelenleg lila kockás tapétát és kiegészítőket mind-mind le kellene cserélni valami koedukáltabb összeállításra? De az persze sok pénz. Meg idő. Amíg dűlőre jutunk az ügyben a párommal, kerestem néhány emeletes ágyat, amik szerintem nagyon vagányak és némileg eltérnek az átlagostól. Általában úgy tapasztalom, ezt a bútordarabot indokolatlanul lefújozzuk, pedig  egy jó asztalos, vagy egy ügyes kezű apuka segítségével nagyon sok lehetőséget rejt magában. Itt vannak a kedvenceim:


Ez az abszolút favoritom. A forrásra már nem emlékszem, mert kábé három éve őrizgetem, de sok helyen kering a neten, nem nehéz rátalálni. Ja és a legjobb, hogy teljesen sk készült, apuka és anyuka keze munkája. A szoba bemutatása is megér egy posztot...



Oké, nyilvánvalóan ezt a megoldást nem a panelba kell elképzelni, de mondjuk a vidéki nyaralóba zseniális ötlet, pláne, ha a ház stílusa is ilyen rusztikus.


Ez is remek ötlet és az a kategória, amit egy ügyesebb szaki harmad áron ki tud hozni. Az alsó rész mobil, így az ágy alatti terület nappal akár játszó sarok is lehet. Forrás

Ez Gwyneth Paltrow Memphis-i loft lakásának gyerekszobája. Ahogy a képen is látjátok potom ezer dollár volt csak az ágy. Szerintem egy hackelt Ikea is lehet ugyan ilyen klassz, de asztalos is meg tudja csinálni. Tetszik, hogy a koedukált szobába ezt a kékes lila színt választották. Forrás



Ez a csoda itthon is megrendelhető, nem néztem utána mennyiért, de gondolom elég borsos áron, mert egy amúgy drágább árfekvésű gyereküzlet honlapján találtam. Tetszik a nyersesége és, hogy gyakorlatilag ezt is olyan kiegészítőkkel cicomázzuk fel, amikkel kedvünk tartja. Fiúknak, lányoknak egyaránt.Forrás

És a legvégére hagytam a legolcsóbb Ikea emeletes ágyat, ami ha úgy tetszik maga a megtestesült fehér vászon. 40 ezerért azt csinál az ember vele, amit csak akar. Tele van lehetőségekkel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése