2012. július 4., szerda

DIY: scrapbooking



Ez a kisebb projekt, amit ma bemutatok, tulajdonképpen már egy jó ideje készen van és nem is arra szántam, hogy a blogon írjak róla, de aztán találkoztam a Pinterest-en (ha még nem csatlakoztatok, tegyétek meg, nagyon jó, én már egy ideje függő vagyok!) egy teljesen ugyan ilyen ötlettel ezért úgy döntöttem megosztom veletek. A "scrapbooking" kifejezés a címben azt jelenti, hogy kollázst készítünk számunkra kedves fotókból, vagy bármilyen papírra felragasztható emlékből. Ezt vittem egy kicsit tovább és az "emlékemet" nem kollázsként, hanem bekeretezve, "műalkotásként" kitettük a falra. Az emlék pedig Hanna cipője, amit az esküvőnkön viselt. Túl szép volt ahhoz, hogy dobozba zárjam és eldugva őrizgessem, most, ha rápillantok, mindig eszembe jut az a nap. Véletlenül volt itthon egy Ikeás Ribba kocka alakú keret (ha az Ikeában járok mindig hátra megyek a leértékelt árukhoz, hátha ráakadok valamire, ezt is ott találtam. Kiállítási darab volt, ezért az eredeti ár harmadába került.), amit még jó régen halásztam és volt fekete fotókartonom is. Az üveget kiszedtem a keretből, méretre vágtam a kartont és először kétoldalú ragasztóval odaragasztottam a cipellőket, ám minő malőr, túl nehezek voltak és lepotyogtak, úgyhogy ragasztópisztollyal estem nekik. Ez már hatott, szépen a helyükön csücsülnek azóta is.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése