2012. június 8., péntek

A zöld szoba

Miután sógoromtól, Gergőtől a múltkori etetőszékes posztomban leírt "a béka-zöld nem az én színem" fél mondatomért kaptam a facebook-on egy fekete pontot (sőt ha jól emlékszem meg is buktam a vizsgán), elérkezettnek láttam az időt, hogy végre készítsek nekik egy hangulattervet a még nem létező gyerekszobájukhoz, természetesen béka-zöldre alapozva, mert ő és Zsuzsi, a sógornőm szeretik ezt a színt. Annyira fellelkesedtem (unatkozó kismama végre csinálhat valamit a pelenkamosáson és a babakocsi tologatáson kívül is), hogy kb. két óra alatt (ja! mert volt két órám, Vilmos ilyen rendes) megvolt az egész és őszintén, minden elfogultság nélkül nekem nagyon tetszik a végeredmény. Szóval Zsuzsi, Gergő, ez most nektek szól, a számlaszámunk pedig tudjátok ;-)) (JUST KIDDIN'!!)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése