2012. június 4., hétfő

Etetőszék körkép

Vili lassan fél éves és már nagyban burkolja a főzelékeket. Igazi ínyenc, a krumpli-répa vega kosztról mi három nap után a húsos menükre ugrottunk, mert kikérte magának, hogy ilyesmivel éheztetem.(Lényegében rám köpködte az egészet, majd a maradékot kikotorta szájüregéből rákente a hajára és az enyémre is.Ebből jöttem rá, hogy valami többre vágyik.  Mivel ülni még nem tud, nekem pedig csak két kezem van, egyelőre a fürdető kádjában fogyasztja el királyi ebédjét az étkezőasztalon terpeszkedve, ami elég vicces látvány. Hannától megörökli az etetőszékét, de azért gondoltam szétnézek, négy év alatt, mióta utoljára ezzel a kérdéssel foglalkoztam született-e valamilyen újdonság a piacon.

Ez Hanna etetőszéke (már nem használja, mert feléri az asztalt a székről ). Mi olyan széket kerestünk, ami az étkező asztalhoz tolható, illeszkedik a térbe és sokáig kihasználható. Ezért ezt választottuk: Minui Handysitt, dán tervezés (látszik rajta;-)) és szerintem a tökéletes választás. Nagyjából bármilyen támlás székre feltehető (ergo kis lakásban is megfelelő, ahol nincs hely egy nagy etetőszéket kerülgetni), összecsukható, tehát bárhová magunkkal tudjuk vinni (kicsivel nagyobb, mint egy laptop), több színben kapható és még szép is. Jár hozzá egy ergonomikus párna, ami árpagyönggyel van feltöltve (még egy pluszpont, hiszen felveszi a pici popójának formáját, így extra kényelmes). Ha a gyerkőc már nagyobb, levehető a biztonsági öv, állítható az ülőmagasság, és a párna is mosható (NAGYON FONTOS). Itthon a Vaterán már találkoztam vele egész jó áron, mi Ausztriáig mentünk érte, de ez négy éve volt. 






A divatos Stokke Tripp Trapp. Szerintem ez is egy nagyon szép darab, természetesen szintén skandináv design, ami  most már csrillió színváltozatban, huzattal és kiegészítővel kapható. Állítólag ez a legjobb befektetés, mert évtizedekig használható előbb etető, majd ifjúsági székként, de ezt még senki sem tudta bebizonyítani, mert nem nőtt még fel olyan gyerek ebben az országban, akinek ilyenje van és valószínűleg nem is lesz, mert akinek van 50 ezer forintja egy ilyen darabra(plusz még vagy harminc a kiegészítőkre), az nem feltétlenül azért veszi meg, hogy 20 évig használja, hanem, mert jól néz ki. A németek koppintják, dettó így néz ki az is és még jelentősen nem is olcsóbb, úgyhogy, ha valaki Stokke-ra vágyik, igazit vegyen.




Ezt a székmagasítót a Brendonban találtam, szerintem nagyon vicces, bár ez a béka-zöld nem az én színem. Már a klasszikus etetőszéket kinőtt gyerekeknek találták ki, hogy felérjék a "nagy" asztalt. Ügyes kezű apukák lehet hogy s.k. is tudnak ilyet eszkábálni.


Ezt mondjuk tényleg csak a vicc kedvéért kopiztam be ide. Cube Cardboard a neve és ausztrál. Ha valaki nagyon környezettudatos, ez neki való, bár szerintem egyetlen "zöld" anya sem gondolhatja komolyan, hogy pár hétnél tovább funkcionál. Ugyan elég erős kartonnak néz ki, ám, ha egyszer a főzelék és a gyümölcslé utat tör magának.... Mellesleg elég drága is, potom 50 dollár, viszont legalább nincs gondunk vele, ha már nem kell. Lebomlik.




Általában véve is nagy barátja vagyok a Baby Björn termékeknek és ez az új etetőszékük is nagyon tetszik. Összehajtható, könnyen tisztítható, mert nincsenek benne recék, rések, ahová könnyen bemászik a morzsa és a kajamaradék. Biztonságos, mert körülöleli a gyereket, nem tud belőle kiesni (ez az egyik fóbiám az etetőszékekkel kapcsolatban) és a tálca is levehető, tehát ez is sokáig kihasználható.




Tudom, hogy amikor elkezdem írni ezt a blogot, megfogadtam, hogy csak olyasmiről beszélek ami elérhető, megfizethető, vagy megvalósítható. Ehhez képest sokszor előállok olyasmivel, ami messze nem az, de ...ha van olyan, hogy álom etetőszék, akkor nekem EZ Ő. Ovo High Chair a neve és egy spanyol dizájner team, a CuldeSac tervezte. Mindent megtestesít, amit egy etetőszéknek tudnia kell, gyönyörű és ráadásul később ebből is gyerekszék lesz, ugyanis levehetők a fehér részek a lábakról. Egészen Valenciáig kell mennünk érte és ott is rendelésre gyártják. :-((Brühüühűűűűű.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése