2012. május 22., kedd

Süssünk-süssünk valamit

Sajnos az időjárás idén is megfeledkezett a tavaszról és miután a mínusz tízből rögtön a plusz harmincra ugrott, közbeiktatott néhány monszunra hajazó esős hétvégi napot. Férj CSB-re el (Hajrá Építőőők!!!), így két kölökkel a hónom alatt vasárnap délelőtt beszorulva a lakásba, egy kis sütésre invitáltam Hanna lányomat.Szerencsére a Legkisebb Ugrifüles (a.k.a. Vilmos) elmélázott a játszószőnyegén és a Tyü, illetve Jééé hangokat gyakorolta, amíg mi, lányok a konyhában tüsténkedtünk. A muffin olyan jól sikerült, hogy még lefotózni sem maradt időm, befaltuk az egészet. Hanna nagyon szeret segíteni a főzésben, de eddig még nem jutott eszünkbe (mondjuk neki sem) saját játékkonyhát szerválni neki, bár különböző Ikeás játék kajái (zöldségek, fagyi) már vannak és néha kölcsönkér egy-egy serpenyőt, lábast és abban kutyul valamit. Nekem a témában a katarzis akkor jött el, amikor Bíborka unokatesó szülinapját mentünk ünnepelni és belépve a szobájába megpillantottuk a karácsonyra érkezett Tefal hipermegakirály játékkonyháját. Mindent tudott, amit egy igazi konyhának is tudnia kell csak mini méretben.
Én még kartondobozból és a nagymamám kiszuperált lavórjából eszkábált "tűzhelyen" főztem a képzeletbeli főzeléket és nagyon élveztem, de rá kell jönnöm, ezek a modern csodák is megdobogtatják a szívemet. Így hát lányos (és fiús) anyukák figyelem: összeszedtem nektek a legjobbakat, csak győzzetek válogatni!



az ominózus Tefal darab most akciósan 38.000.- ért itt

egy DIY házaspár sk játékkonyhája, hogy hogyan csinálták, nézd meg itt

A szuperkreatív Szentgyörgyi Kata is csinált egyet Ikeás székből a fiainak, bizonyítandó nem csak a lányok szerethetnek főzni. Nézd meg hogyan itt.


környezettudatos szülőknek innen


a szerintem legszebb darab innen


és a basic Ikeás, amit aztán kedvünkre lefesthetünk, kicsicsázhatunk

Na, ezek után ki akar újra gyerek lenni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése