2011. szeptember 18., vasárnap

Baby mobile tutorial

Végre elkészült saját gyártású baby mobilom. Megmutatom, hogyan csináltam. Az egész 190 forintomba került, de ha nincs meg otthon minden alapanyag, mondjuk a spray festék, akkor is kihozható max. 2000-ből. Ezeket kellett beszerezni, összeszedni hozzá:
  • faág
  • farmeranyag
  • fehér filc
  • fehér spray festék (szigorúan műgyanta alapú, mert gyorsabban szárad és kevésbé büdös)
  • vatta
  • cérna, vagy damil tetszés szerint


Először is a netről kinyomtattam egy csillag formát, rajzoltam egy felhőt kb. fél centivel nagyobb méretben, mint amekkorát ténylegesen szerettem volna.Kivágtam papírból, majd a sablont rátettem az anyagra, körberajzoltam és azt is kivágtam, kettőt-kettőt mindegyikből. A felhőhöz dekorfilcet használtam, amit hobby boltban vettem 190 Ft-ért.  Nekem volt itthon farmer anyagom, de bármilyen más erősebb textil is megteszi. Én mindig elteszem a nadrágjaim felhajtása után leeső anyagdarabot, hátha jó még valamire. És tessék, most jó lett...

Mivel nincs varrógépem, megkértem a barátnőmet, varrja meg őket. Pelenkaöltést használt, ez szerintem sokkal szebb, tölteléknek pedig sima vattát, amit jó szorosan kell beletömködni, hogy legyen súlya és, hogy szépen kifeküdjön az anyag. Ezért kellett nagyobbra hagyni, mert a varrás után összementek a kicsikék.

A Balatonon Hanna talált nekem egy szép faágat, amit lefújtam  fehér spray festékkel (vigyázat, ezt vagy jól szellőző helyiségben, vagy kertben, udvaron csináljátok, főleg a kismamák ;-). Nekem maradt még egy tavaly karácsonyi DIY projektemből, de ha nincs akár le sem kell festeni. A csillagokat és a felhőt cérnával odakötöttem az ághoz és beállítottam,  milyen magasságban szeretném lelógatni őket.


Et voilá! Egyelőre a fogasra akasztottam, hogy látszódjon, hogy is fog kinézni majd a falon, a kiságy felett. A pontos helyét még nem döntöttük el, de persze megmutatom, ha odakerül.
Ezek után baby mobil készítést vállalok:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése