2011. augusztus 29., hétfő

Felszarvazva

Van egy titkos imádottam. Megmagyarázhatatlan, elementáris erővel vonzódom az agancsok iránt. Igen, tudom, bősz állatvédő és ex-vega létemre ilyen bizarr fura dolgaim vannak. A családom is értetlenkedik...kezdődött a tehénbőr szőnyegünkkel, amit csak hosszas női praktikázás árán tudtam bekönyörögni a lakásba, aztán vettem a hálóba egy birkabőrt is, de amikor felvetettem, hogy szerintem jól mutatna pár agancs a konzolasztalon, a férjem végképp kiakadt és közölte, több döglött állat ide be nem jön. Nekem pedig maradt a néma vágyakozás. Azért pár "szarvasos" cuccot beloptam ide-oda: Hannának van egy Rudolf bábja, amivel este mesélünk, van szarvast ábrázoló grafikánk a falon és a mi szobánkban is őzek legelésznek a díszpárnán. Telt-múlt az idő, én buzgón tervezgettem a babaszobát, agancsok nélkül, és akkor találkoztunk. Megláttam, ő bámult rám nagy, meleg barna szemeivel és pedig totálisan és végérvényesen elvesztem. Örökre. Két napig nem aludtam, de a harmadik napon eldőlt, az enyém (illetve a fiamé) lesz és kész. Visszarohantam az üzletbe, ahol épp rátette a -50%-os feliratot az eladólány az én vadonatúj szarvas trófeámra, amikor is végképp eldőlt: így a hülyének is megéri, nem hagyhatom ott. Magyarázó ideológia legyártva, irány a kassza, elő a bankkártyával és öt perc múlva már vigyorogva szökdécseltem haza az Árkádból. Szóval örök hála a Butlersnek, hogy gyárt ilyet, mi több, hogy leárazta és még a férjemnek is tetszik!! És így fog kinézni a kisfiam, munkanevén James Bean szobájának falán:

Ráadásul totál környezet és állatbarát, mert fincsi, puha plüssből van, lehet simogatni, hozzábújni, a lányom is imádja, ráadásul tökéletesen beleillik az állatos témájú enteriőrünkbe.A háttérben az egyelőre kupis könyvespolc, az ő átalakulásáról később.


De nem hagyhatom ki, muszáj megmutatnom, hogy az agancs igen is nagyon menő, minden térben jól mutathat, a gyerekszobában is és inkább műtárgy, mint egy döglött állat koponyája.
Szerintem nagyon vagány ez az agancsokból készült csillár.

Szarvasos kép, nem csak gyerekszobába az Etsyről.

A nőcis verzió, szintén Etsy.

 ágynemű huzaton egy fiúszobában, nagyon vagány...


és a nappaliban egy fából készült verzió


végül a klasszikus karácsonyi dekor.

Ha valaki hasonlóra vágyik, a Vaterán már pár ezerért lőhet szerezhet magának egyet, ha inkább grafika, fotó, vagy rajz formájában szimpatizál vele, ajánlom az Etsy-t, itt mindig gyönyörű dolgok vannak, de az Ikea is gyárt szarvast és kecskét ábrázoló faliszőnyget, jegyzem meg, elég borsos áron.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése